loading...

Η επιστροφή: Σοκ με την κατάσταση της υγείας του Χάρη! Αναλυτικά οι εξελίξεις του επεισοδίου 17/4!

Uncategorized

Το Youweekly.gr σας έχει αναλυτικά τις εξελίξεις του σημερινού επεισοδίου της σειράς Η επιστροφή στον ΑΝΤ1.



Τετάρτη 17/4

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 120

Η Βίκυ έντρομη προσπαθεί να μάθει από την Άννα τι δουλειά έχει το δηλητήριο μέσα στο δωμάτιο της. Η Άννα όμως αρνείται οποιαδήποτε σχέση! Κατηγορεί τη μητέρα της ότι προσπαθεί να την παγιδεύσει και σηκώνεται και φεύγει από το σπίτι. Ο Χάρης προσπαθεί να αντιμετωπίσει την καινούργια πραγματικότητα. Στο πλευρό του οι γονείς του, ο Ορέστης και η Έλενα, βάζουν στην άκρη τις διαφωνίες τους και ενώνονται για να στηρίξουν το παιδί τους. Ο Πέτρος παρόλο που τα στοιχεία που έχει εναντίον της Άννας προκύπτουν από παράνομο υλικό παρακολούθησης αποφασίζει να μιλήσει στον Γιάνναρη. Όμως η Άννα είναι εξαφανισμένη!… Στο μεταξύ ο Ζερβός αναγκάζεται να παραδεχτεί στην Αθήνα το μεγάλο του μυστικό σε σχέση με την αδερφή της…

Η επιστροφή – Σούπερ αποκλειστικό! Η Βίκυ είναι ο δολοφόνος! Ο Λευτέρης είναι φάντασμα…

Τραγικές είναι οι εξελίξεις στην Επιστροφή, του ΑΝΤ1 και εμείς σας έχουμε αποκλειστικό ρεπορτάζ για την Βίκυ που είναι ο δολοφόνος και τον Λευτέρη που είναι φάντασμα!

Βόμβα μεγατόνων θα σκάσει σε μερικές εβδομάδες στην καθημερινή σειρά του ANT1 “Η επιστροφή” καθώς θα γίνει μία μεγάλη αποκάλυψη που θα ταράξει τα νερά και θα αλλάξει τα μέχρι τώρα δεδομένα.

Κι ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι ο πραγματικός δολοφόνος που όλοι ψάχνουν είναι η Βίκυ, ενώ ο Λευτέρης που βλέπουμε στη σειρά δεν είναι παρά ένα δημιούργημα του μυαλού της! Το TiVi Σίριαλ σας παρουσιάζει καρέ καρέ όλη την αλήθεια!

*Γιάννα Παπανικολάου – TiVi Σίριαλ

Στα βήματα του “Ψυχώ” θα βαδίσει στα επόμενα επεισόδια η σειρά “Επιστροφή” καθώς όπως θα αποκαλυφθεί η Βίκυ είναι η πραγματική δολοφόνος, ενώ ο Λευτέρης είναι δημιούργημα της φαντασίας της, μιας και έχει πεθάνει! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή και το πως ξεκίνησαν όλα…

Καρέ-καρέ η πορεία προς την τρέλα…

Η αρχή του τέλους για τη Βίκυ ξεκίνησε όταν αποκαλύφθηκε η πραγματική ταυτότητα του Λευτέρη, που ούτε λίγο ούτε πολύ είχε απάγει ο ίδιος το παιδί του κολλητού του για να τον εκδικηθεί για τον θάνατο της αδελφής του. Στο τέλος της πρώτης σεζόν, όπως είχαμε δει η ίδια η Βίκυ πήγε και κατέδωσε τον Λευτέρη, ενώ εκείνος στη φυλακή αποφάσισε να βάλει τέλος στη ζωή του! Εχασε τον άνδρα που αγάπησε όσο τίποτα, έχασε τους φίλους της, ενώ η μόνη της παρηγοριά είναι η μονάκριβη Αννα της! Ολες αυτές οι εξελίξεις οδήγησαν το μυαλό της στην παράνοια με αποτέλεσμα όχι μόνο να κάνει ξανά τον Λευτέρη ζωντανό (στη φαντασία της), αλλά και να σκοτώνει όντας εκείνος! Ναι καλά διαβάσατε, πίσω από τις απόπειρες δολοφονίας της Ελενας, αλλά και των άλλων μελών της οικογένειας (βλέπε Χάρης και Ορέστης) κρύβεται η Βίκυ, η οποία μεταμφιέζεται σε Λευτέρης -φορώντας τα ρούχα του και χρησιμοποιώντας τις μεθόδους δολοφονίας του άνδρα της- και προσπαθεί να συνεχίσει το έργο που ξεκίνησε ο σύζυγός της. Ετσι ο πραγματικός δολοφόνος του μικρού Φώτη ήταν η ίδια η Βίκυ και όχι η Αννα όπως άφησαν να εννοηθούν οι συνθήκες.

Η γνωριμία της Αννας με τον σερβιτόρο που έβαλε το δηλητήριο ήταν μία κακή στιγμή, που επιβεβαιώνει την φράση “τη λάθος στιγμή στο λάθος μέρος”. Μάλιστα κατά καιρούς είχαμε δει την Αννα να λέει στη μητέρα της “έχεις χάσει το μυαλό σου”, ενώ ακόμα και όταν της αποκάλυψε πως δήθεν ο Λευτέρης ζει, η νεαρή την παρακάλεσε να πάει σε ψυχίατρο. Χαρακτηριστικό βέβαια σε όλο αυτό είναι πως ποτέ δεν είδαμε συνάντηση κόρης και πατέρα! Ωστόσο είναι πολλές οι φορές που είδαμε τον Λευτέρη ζωντανό στην οθόνη μας, αλλά ουσιαστικά ήταν δημιούργημα του μυαλού της Βίκυς! Μία από τις βασικές σκηνές που απέδειξαν περίτρανα πως ο Λευτέρης δεν ζει, ήταν όταν στον καβγά της Βίκυς με τον Παύλο, όπου τον κατηγόρησε ότι έψαξε το κινητό της, ο Λευτέρης ήταν ακριβώς πίσω από τον νεαρό με ένα σκοινί έτοιμος να τον σκοτώσει. Οταν όμως ο Παύλος γύρισε να φύγει, δεν είδε ποτέ δίπλα του τον Λευτέρη, ενώ οι κάμερες που έχει βάλει ο Πέτρος στο σπίτι της Βίκυς δεν έχουν “πιάσει” ποτέ τον Λευτέρη που κυκλοφορεί άνετος στο σαλόνι! Αξίζει βέβαια να αναφέρουμε πως γενικότερα σύμφωνα με το σενάριο, ο Λευτέρης κυκλοφορεί στην γειτονιά μέρα μεσημέρι και ποτέ κανείς δεν τον έχει δει! Οι υποψίες του Παύλου για την Βίκυ τον έκαναν να ψάξει το κινητό της και να βρει ένα νούμερο -υποτίθεται του Λευτέρη- το οποίο πάντα είναι απενεργοποιημένο! Επίσης πολλές φορές έχουμε ακούσει τη Βίκυ να λέει στον Λευτέρη: “Δεν σηκώνεις ποτέ το κινητό σου! Σου στέλνω μηνύματα, αλλά τα διαγράφεις προτού τα διαβάσεις”.

Το τέλος της Βίκυς

Η Βίκυ ουσιαστικά μετά την αυτοκτονία του Λευτέρη, απέκτησε διασχιστική διαταραχή ταυτότητας, που είναι η ύπαρξη φαινομενικά ανεξάρτητων προσωπικοτήτων, όπου εκδηλώνεται αμνησία της πρωταρχικής ταυτότητας με σκοπό την ύπαρξη και την εκδήλωση της συμπεριφοράς των άλλων ταυτοτήτων. Γι’ αυτό και ποτέ η ίδια δεν αντιλαμβάνεται πως κάνει τους φόνους και “κατηγορεί” τον ανύπαρκτο Λευτέρη γι’ αυτό ή ακόμα και την ίδια της την κόρη! Και αναφερόμαστε στο επεισόδιο όπου βρήκε τις σύριγγες και το δηλητήριο στο συρτάρι της Αννας, χωρίς βέβαια η κοπέλα να έχει ιδέα για το τι συμβαίνει! Η Βίκυ ακροβατεί ανάμεσα σε δύο προσωπικότητες χωρίς φυσικά να το αντιλαμβάνεται η ίδια! Δεν γνωρίζει την σκοτεινή πλευρά του εαυτού της, όμως οι υποψίες του Παύλου σε συνδυασμό με τις έρευνες του Γιάνναρη, σύντομα θα φτάσουν στο τραγικό συμπέρασμα, πως η Βίκυ είναι ψυχικά άρρωστη! Η σύλληψη για την τραγική γυναίκα δεν θα αργήσει να έρθει, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες θα κλειστεί σε ψυχιατρείο!

Επιστροφή όπως λέμε… Ψυχώ

Το “Ψυχώ” του Χίτσκοκ μέχρι και σήμερα αποτελεί ένα από τα καλύτερα θρίλερ όλων των εποχών με την πιο χαρακτηριστική σκηνή δολοφονίας στο ντους συνδυασμένη με τον πιο αναγνωρίσιμο ήχο για θρίλερ! Η ιστορία για όσους δεν την έχουν δει είναι η εξής: η Μάριον Κρέιν προσκειμένου να παντρευτεί τον αγαπημένο της Σαμ Λούμις, κλέβει 40.000 δολάρια από το γραφείο όπου εργάζεται και φεύγει από την πόλη ώστε να βελτιώσει την κατάσταση. Η Μάριον οδηγεί όλη τη νύχτα στην βροχή, ενώ το επόμενο πρωί ένα περιπολικό την ακολουθεί. Εκείνη θα αλλάξει αυτοκίνητο και στο τέλος οι αστυνομικοί θα την χάσουν. Το βράδυ εντοπίζει ένα μικρό μοτέλ και αποφασίζει να σταματήσει εκεί. Ο ιδιοκτήτης του μοτέλ, ο Νόρμαν Μπέητς είναι ένας φαινομενικά συμπαθητικός και εξυπηρετικός νέος, που ζει μοναχικά στο απέναντι σπίτι μαζί με την άρρωστη μητέρα του. Η Μάριον δέχεται να δειπνήσει μαζί του, παρά τις αντιρρήσεις της μητέρας του (την ακούει να τον μαλώνει στο σπίτι τους) και, αργότερα, αποκαμωμένη, πηγαίνει στο δωμάτιό της για να κάνει ντους, χωρίς όμως να ξέρει ότι ο Νόρμαν την παρακολουθεί από μια τρύπα στον τοίχο.

Καθώς εκείνη βρίσκεται στο ντους, μία σκοτεινή και θολή γυναικεία φιγούρα την πλησιάζει αργά. Προτού εκείνη προλάβει να αντιδράσει, η φιγούρα τραβά την κουρτίνα του μπάνιου και την μαχαιρώνει. Λίγη ώρα αργότερα, ο Νόρμαν μπαίνει στο μπάνιο και έντρομος αντικρίζει το πτώμα της νεαρής γυναίκας. Για να προστατεύσει την μητέρα του, εξαφανίζει κάθε πιθανό στοιχείο βυθίζοντας το αυτοκίνητο, το πτώμα και όλα τα υπάρχοντα της Μάριον σε έναν βάλτο. Η εξαφάνιση της Μάριον είναι η αφορμή για να διεξαχθεί μία εντατική έρευνα. Ο ιδιωτικός ντετέκτιβ Μίλτον Αρμπογκαστ προσλαμβάνεται για να την βρει. Ανακαλύπτει ότι η Μάριον είχε περάσει από το μοτέλ του Μπέητς αλλά προτού προλάβει να ενημερώσει την αδερφή της Μάριον, την Λάιλα και τον Σαμ, βρίσκει και αυτός ακαριαίο θάνατο από την ίδια μυστηριώδη γυναικεία φιγούρα. Η Λάιλα και ο Σαμ αρχίζουν να ανησυχούν και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι κάτι δεν πάει καλά με τον μοναχικό ιδιοκτήτη του μοτέλ και αποφασίζουν να πάνε να δουν. Επισκέπτονται τον Νόρμαν σαν ανδρόγυνο και στην συνέχεια, ερευνούν εξονυχιστικά το δωμάτιο που έμενε η Μάριον. Σύντομα ανακαλύπτουν πως η μητέρα του Νόρμαν δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα πτώμα στο κελάρι του σπιτιού! Στο τέλος της ταινίας, ένας ψυχίατρος εξηγεί σ’ αυτούς και στις αρχές πως η μητέρα είναι ζωντανή στην ψυχή του Νόρμαν. Το να διατηρεί το πτώμα της δεν ήταν αρκετό γι αυτόν, έτσι και ένα μέρος του εαυτού του υιοθέτησε την προσωπικότητά της. Μιλούσε σαν εκείνη, σκεφτόταν σαν εκείνη, και ακόμα ντυνόταν με τα ρούχα της.

Δείτε καρέ – καρέ τις εμφανίσεις του Λευτέρη σαν φάντασμα:

Στιγμιότυπο από την σειρά του ΑΝΤ1, η Επιστροφή και τον Λευτέρη που επιστρέφει σαν φάντασμα
Στιγμιότυπο από την σειρά του ΑΝΤ1, η Επιστροφή και τον Λευτέρη που επιστρέφει σαν φάντασμα
Στιγμιότυπο από την σειρά του ΑΝΤ1, η Επιστροφή και τον Λευτέρη που επιστρέφει σαν φάντασμα
Στιγμιότυπο από την σειρά του ΑΝΤ1, η Επιστροφή και τον Λευτέρη που επιστρέφει σαν φάντασμα
Στιγμιότυπο από την σειρά του ΑΝΤ1, η Επιστροφή και τον Λευτέρη που επιστρέφει σαν φάντασμα
Στιγμιότυπο από την σειρά του ΑΝΤ1, η Επιστροφή και τον Λευτέρη που επιστρέφει σαν φάντασμα

youweekly

loading...